Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wczerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz.(spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. iwyniosła 50 417 egz.
czerwiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 69 959 | 82 357 |
Men's Health | 60 160 | 68 288 |
Logo | 59 610 | 69 805 |
Playboy | 50 417 | 62 503 |
2009 | ||
czerwiec | maj | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 69 959 | 79 479 |
Men's Health | 60 160 | 60 582 |
Logo | 59 610 | 56 986 |
Playboy | 50 417 | 53 004 |
W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.
czerwiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 44 044 | 33 481 |
Businessman.pl | 20 116 | - |
2009 | ||
czerwiec | maj | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 44 044 | 41 248 |
Businessman.pl | 20 116 | 20 685 |
Dołącz do dyskusji: Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'