SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom przez kolejne trzy lata dla Škody

Agencja reklamowa Opcom będzie przez trzy kolejne lata pracować dla samochodów Škoda (dystrybuowanych przez Volkswagen Group Polska). Importer przedłużył z agencją umowę zawartą w 2013 roku.

Agencja Opcom w ostatnich latach realizowała dla Škody  m.in. kampanie wspierające wprowadzenie na rynek takich modeli jak Fabia czy Rapid Spaceback.

W ramach nowej umowy Opcom przez najbliższe trzy lata odpowiada dla marki m.in. za kreację i realizację kampanii marketingowych w zakresie działań ATL, BTL, PR, CRM i interaktywnych. Dodatkowo będzie realizować akcje specjalne, zajmować się przygotowywaniem i realizacją badań, a także tworzeniem materiałów promocyjnych dla dealerów.

W przetargu oprócz Opcomu brały udział cztery agencje (ich nazw nie ujawniono).

Dołącz do dyskusji: Opcom przez kolejne trzy lata dla Škody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl