Onet zmienia cennik reklamowy
Onet.pl od początku lutego wprowadza nowy cennik reklamowy, wktórym poszczególne serwisy podzielone są na dwie grupy. Opróczzmiany cen poszczególnych usług marketingowych portal wprowadza teżtargetowanie behawioralne przekazów reklamowych.
Oferta reklamowa Onet.pl, która obowiązywać będzie od początkulutego, obejmuje cztery usługi: reklamy w serwisach treściowych,sprzedaż pakietową, reklamę targetowaną oraz reklamę na stroniegłównej. W nowym cenniku portal podzielił prowadzone przez siebieserwisy tematyczne na dwie grupy: Premium i Economy. Te pierwsze tonajpopularniejsze działy portalu, np. Wiadomości, Sport, Biznes, naktórych reklamy - również w pakietach - są droższe, natomiast tedrugie to mniej znane witryny, na których taniej można emitowaćtreści promocyjne. Najmniej trzeba natomiast zapłacić za kampanieprowadzone na losowo dobieranych stronach portalu, czyli nazasadzie ROS (run-on-site). - Wprowadzenie podziału serwisów naPremium i Economy ma ułatwić reklamodawcom dobór odpowiedniegokontekstu treściowego oraz umożliwić dotarcie do grup celowych naatrakcyjnych kosztowo warunkach - uzasadnia Marcin Skowroński,dyrektor ds. rozwoju i strategii w Grupie Onet.pl.
Portal wprowadza też usługę targetowania behawioralnegoprzekazów reklamowych, w której dostępne są zarówno predefiniowaneprofile oparte na sposobach korzystania z serwisów przezużytkowników, jak i możliwość tworzenia profili dostosowanych docelów poszczególnych kampanii. Z kolei na stronie głównej Onet.plmożna na jeden dzień wykupywać duże formaty z cappingiem(OnetImpact), a także cały szereg mniej eksponowanych przekazówgraficznych lub tekstowych.
Ogółem Onet obniża ceny reklam - również tych w formacie video -w serwisach tematycznych, natomiast podnosi opłatę za mailingpromocyjny, co uzasadnia rosnącym popytem na tę formęmarketingową.
Dołącz do dyskusji: Onet zmienia cennik reklamowy