1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1
Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 1,72 mln widzów. Pozostałe miały już poniżej 1 mln oglądających.
Widowisko muzyczne Jedynki „O! Polskie przeboje” nadawane jest w TVP1 w sobotnie popołudnia, począwszy od 5 marca br. Jego średnia oglądalność do 25 marca br. wyniosła milion widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,09 proc. w grupie 4+, 6,09 proc. w 16-49 i 6,92 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,72 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek audycji.
Widownia trzech topowych odcinków programu
TVP1 w paśmie nadawania programu „O! Polskie przeboje” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Kuchenne rewolucje” i „Fakty”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,62 proc. Drugi jest Polsat (gł. „Chłopaki do wzięcia” i „Wydarzenia”; 13,36 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i „Postaw na milion”; 6,66 proc.).
Identyczna kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Oglądalność audycji na tle konkurencji
„O! Polskie przeboje” to muzyczne widowisko, które wyłoni uczestników koncertu Debiuty podczas Festiwalu w Opolu. Program realizowany jest w opolskim Muzeum Polskiej Piosenki. Gospodarzami show są Anna Maciejowska i Anna Butrym, a reżyserem Radek Kobiałko.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1
NO,ale póki można pisać"najgorszy w historii" "najgorszy od..." "w dół ostro i słono"w to graj.Szkoda zdrowia.