Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 34 proc.
W pierwszym półroczu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E! Entertainment, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2022 roku wynik zwiększył się o 7,02 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,45 proc. (wzrost o 15,38 proc.).
TVP Kobieta na podium
Podium, z udziałem wynoszącym 0,34 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z piątej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 17,24 proc.
Z miejsca drugiego na czwarte spadło TVN Style, które odnotowało największy spadek w zestawieniu - o 34 proc. do 0,33 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E! Entertainment, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,03 proc.
Polsat Play wyprzedził TVN Style w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym półroczu należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,58 proc., po spadku o 3,33 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem pierwszego półrocza 2022 roku się nie zmienił - wyniósł 0,40 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 36,51 proc. do 0,40 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj kanał StudioMED TV. Udział stacji zwiększył się o 500 proc. do 0,06 proc.
W czerwcu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów filmowych także był Polsat Play, którego udział w 4+ zmniejszył się o 6,45 proc. do 0,58 proc., a w 16-49 - o 14,06 proc. do 0,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 34 proc.
Za główną przyczynę obstawiałbym zmiany na liście kanałów platformy satelitarnej Canal+. Np. taki TVN Style wyrzucono z dotychczasowej pozycji nr 3 na 213.