SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 44 proc. wzrosły wpływy z reklam Grupy RMF

Polskie stacje radiowe w lipcu br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – mniej więcej o połowę – zwiększyły swoje wpływy reklamowe Grupa RMF i Polskie Radio.

W lipcu br. cennikowe przychody reklamowe polskich stacji radiowych – bez autopromocji – wyniosły 175,5 mln zł, co oznacza wzrost o 22,1 proc. w porównaniu z lipcem ub.r. – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W minionym miesiącu wzrost wpływów reklamowych w radiu był więc jeszcze wyższy niż w I półroczu br., kiedy stacje „na papierze” zarobiły z reklam 13,9 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Liderująca w branży Grupa RMF w lipcu zanotowała cennikowe przychody reklamowe o 44,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, a w przypadku Polskiego Radia ten wzrost wyniósł aż 53,6 proc. Eurozet „na papierze” zarobił z reklam 14,9 proc. więcej, a Agora więcej o 14 proc.. Natomiast wpływy reklamowe Grupy Radiowej Time -  w skali roku -  zwiększyły się o 0,4 proc.. 

Cennikowe wpływy reklamowe nadawców radiowych (bez autopromocji)
 VII.2010VII.2009
Grupa RMF63 737 729 zł44 228 266 zł
Eurozet40 700 566 zł35 419 213 zł
Grupa Radiowa Time34 833 486 zł34 691 862 zł
Agora19 982 229 zł17 523 820 zł
Polskie Radio12 832 994 zł8 355 349 zł
monitorowane stacje razem175 494 012 zł143 738 577 zł


 

Dołącz do dyskusji: O 44 proc. wzrosły wpływy z reklam Grupy RMF

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fan
Już mamy odpowiedź w której grupie są najdłuższe reklamy w erem-ef fm
odpowiedź
User
huhuha
brawo Polskie Radio, można? można!
odpowiedź
User
głos z rynku
o masakra - po wypowiedziach widać jacy eksperci czytają wirtualne media :D
odpowiedź