O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów
Magazyny kolorowe zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Wprost" - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.
"Wprost" (AWR Wprost) zanotował w maju 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 8,9 mln zł (mniejo 0,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy ExpertMonitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Newsweek Polska"(Axel Springer Polska) - 8,3 mln zł (3,3 mln zł mniej niżw maju 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 7,3mln zł.
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w maju 2009 roku 211 mlnzł wobec 263 mln zł w 2008 r.
Rok /Miesiąc | V.2009 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 211 088 321 zł |
WPROST | 8 936785 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 8 344075 zł |
POLITYKA | 7 295300 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 760394 zł |
VIVA | 5 797666 zł |
TWÓJ STYL | 5 779 637 zł |
Rok /Miesiąc | V.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 263 171 016 zł |
POLITYKA | 13 528050 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 11 614191 zł |
WPROST | 9 178472 zł |
TWÓJ STYL | 8 722187 zł |
VIVA | 7 498344 zł |
TELE TYDZIEŃ | 7 220060 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów