SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowość Microsoftu w Polsce

Microsoft Business Solutions CRM wreszcie na polskim rynku

Na polski rynek wchodzi Microsoft Business Solutions CRM - nowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem, stworzone przez firmę Microsoft, przeznaczone do działania w średnich przedsiębiorstwach. Głównymi cechami nowej aplikacji są: krótki okres wdrożenia, łatwe dopasowanie rozwiązania do specyfiki firmy oraz skalowalność pozwalająca na dostosowanie do zmieniających się potrzeb firmy.

Microsoft wprowadził na polski rynek nowy produkt dla biznesu - Microsoft Business Solutions CRM. Jest to nowe rozwiązanie przeznaczone dla średnich przedsiębiorstw, którego zadaniem jest usprawnienie działań przedsiębiorstwa w kontekście utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Polska jest kolejnym krajem, w którym Microsoft Business Solutions CRM ma swoją premierę. Jak wskazują dotychczasowe wyniki handlowe jest to najlepiej sprzedający się produkt z segmentu CRM w historii tego typu rozwiązań. Od czasu inauguracji w 2003 roku używa go już ponad 2500 firm i instytucji w 52 krajach świata.

Ze światowych danych Microsoft Business Solutions wynika, iż z tego narzędzia CRM korzystają głównie małe i średnie firmy (59%) oraz oddziały większych korporacji (36%). Liczba użytkowników Microsoft CRM w firmach, które wdrożyły u siebie to rozwiązanie, waha się zwykle od 10 do 20 stanowisk. Właśnie w segmencie MSP Microsoft Business Solutions odniósł największy sukces zdobywając, poza rekordową liczbą klientów, nagrody przyznawane przez branżę, m.in. tytuł 2004 Market Leader ("CRM Magazine") w kategorii rozwiązań dla średnich przedsiębiorstw oraz "Best Customer Relationships Management Software" ("SQL Server Magazine"). Szacunki niezależnych analityków wskazują, że ten segment ma duży potencjał wzrostu. Zdaniem Gartnera, mniej niż 10% europejskiego rynku małych i średnich przedsiębiorstw ocenianego na 17 mln instalacji, wdrożyło systemy CRM. Gartner przewiduje, że nowy produkt Microsoft będzie miał znaczący wpływ na rynek systemów CRM i stanie się jednym z jego głównych graczy. Zdaniem ekspertów Gartnera, Microsoft w perspektywie roku lub dwóch lat stanie się piątym co do wielkości dostawcą systemów CRM na świecie.
"Microsoft Business Solutions CRM jest idealnym rozwiązaniem dla firm dysponujących ograniczonymi zasobami, chcących jednak w wyraźny sposób podnieść jakość zarządzania relacjami z klientami. Nasz produkt wypełnia lukę między rozwiązaniami dla bardzo dużych firm a prostymi aplikacjami przeznaczonymi dla małych przedsiębiorstw" - powiedział Tomasz Bochenek, Dyrektor Generalny polskiego oddziału Microsoft.

Microsoft Business Solutions CRM oferuje szeroki zestaw narzędzi umożliwiających organizacji podjęcie trafnych decyzji biznesowych, wzrost produktywności pracowników oraz szybki zwrot z inwestycji. Łatwa obsługa i przyjazny interfejs sprawiają, że bardzo dobrze będzie się z nim pracowało osobom, które mają doświadczenia ze zwykłym PC. Zautomatyzowane procesy oszczędzają pracownikom czasochłonnych czynności i dostarczają narzędzia oraz informacje, jakich potrzebują, by efektywnie sprzedawać oraz zapewnić wydajną obsługę

"Nasz produkt jest bardzo intuicyjny. Poprzez zintegrowanie z programem Microsoft Outlook rozwiązanie Microsoft CRM będzie łatwe w użyciu przez osoby, które korzystają na co dzień z poczty elektronicznej. Dzięki temu będą miały szybki dostęp do raportów, baz danych, katalogów oraz możliwość szybkiej reakcji na zapotrzebowania klientów" - powiedział Jacek Chwalisz, szef działu Microsoft Business Solutions w polskim oddziale Microsoft.

Inną cechą nowego na polskim rynku rozwiązania jest szybkość implementacji - w odróżnieniu od większości innych aplikacji CRM rozwiązanie Microsoft Business Solutions może być wdrożone w ciągu kilku tygodni, podczas gdy przeciętne dotychczasowe projekty tego typu mogły trwać wiele miesięcy. Microsoft CRM został skonstruowany w ten sposób, iż może być rozbudowywany wraz z rozwojem firmy. Poszczególne moduły, takie jak Sprzedaż czy Obsługa Klienta, mogą być systematycznie dodawane i rozszerzane stosownie do aktualnych potrzeb firm.

"Dzięki kompleksowości rozwiązania Microsoft Business Solutions CRM nie ma potrzeby zakupywania dodatkowych aplikacji z innych źródeł co z reguły niesie ze sobą konieczność tworzenia interfejsów, a w konsekwencji wyższe koszty funkcjonowania całego systemu zarządzania relacjami z klientem" - powiedział Wojciech Czupta, odpowiedzialny w Microsoft Business Solutions za CRM.

Microsoft Business Solutions CRM będzie sprzedawany i wdrażany przez partnerów Microsoft, którzy uzyskają tytuł Microsoft Certified Software Advisor (CRM CSA). Pierwszymi partnerami, którzy zdobyli powyższy tytuł, jeszcze przed premierą nowego produktu, są firmy: Fild.Net, Silves oraz Combidata Poland, spółka należąca do grupy kapitałowej Prokom. Ponadto dwie firmy: Combidata Poland i Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji otrzymały certyfikaty uprawniające do pełnienia funkcji ośrodków szkoleniowych.

Dołącz do dyskusji: Nowość Microsoftu w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl