Nowa Reklama Żywca
Nowa kampania telewizyjna piwa Żywiec
9 sierpnia rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna piwa Żywiec - kolejny etap komunikacji marketingowej tej marki. Po kampanii "Gratulacje", w której Polakom gratulowano Żywca, teraz przypomniano konsumentom wszystkie zalety tej marki.
Miejsce warzenia piwa - czysty i ekologiczny Beskid Żywiecki. Zaakcentowano również fakt, iż jest to piwo warzone na krystalicznie czystej, górskiej wodzie. Dlatego właśnie najnowsza reklama Żywca w całości została nakręcona w Beskidzie Żywieckim w tym na terenie Browaru i żywieckiej piwiarni - powiedział Remigiusz Rawa Marketing Manager Marki Żywiec.
Przypomniano też konsumentom, że ich ulubiona marka doceniana jest na całym świecie - Żywiec wyróżniony został w wielu znanych konkursach piwowarskich.
Jest marką numer jeden w polskim eksporcie piwa. Zdaniem producenta wartym przypomnienia jest też fakt, że ta eksportowa marka, kiedyś bardzo trudno dostępna, jest obecnie najlepiej dystrybuowanym piwem w Polsce. (według badań AC Nielsen). "Chcieliśmy przypomnieć piwoszom o tym, jakie naprawdę jest piwo Żywiec i że najważniejszy jest jego doskonały smak" - powiedział Remigiusz Rawa.
Reklama została przygotowana na zlecenie Grupy Żywiec S.A. przez Agencję Just, za produkcję odpowiedzialne było studio filmowe Opus. Spot wyreżyserował Łukasz Kośmicki. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Brand & Media OMD. Reklama będzie emitowana w TVP, Polsacie i TVN.
Marka Żywiec:
" Według badań badania tygodnika "Wprost" i Instytutu Marki Polskiej, w których Żywiec jest wymieniany jako trzecia, zaraz po Wedlu i Hortexie najbardziej lubiana i ceniona marka w Polsce, natomiast w konkursie Superbrands" opartego na badaniach SMG/KRC A Millward Brown Company, marka Żywiec jest siódmą najbardziej popularną marka w Polsce tuż po Coca - Coli i Mercedesie
" Dane GUS, marka Żywiec stanowi 58 % całego polskiego eksportu piwa
" Według badań AC Nielsen jest najlepiej dystrybuowanym piwem w Polsce
Dołącz do dyskusji: Nowa Reklama Żywca