Nowa obsługa mediowa Canal+
Canal+ wybiera dom mediowy MPG Media Planning kosztem Starcomu
Canal+ Cyfrowy powierzył obsługę mediową swych działań marketingowych domowi mediowemu MPG Media Planning, należącemu do Grupy Reklamowej Havas.
Współpraca polskiego CANAL+ z MPG Media Planning podyktowana jest strategiczną decyzją Grupy CANAL+ podjętą w celu uzyskania jak najlepszej spójności pomiędzy strategią kreatywną i medialną. Agencje z Grupy Havas współpracują już z CANAL+ w Europie i Afryce - czytamy w komunikacie nadawcy
W ramach kontraktu MPG Media Planning począwszy od października 2004 r. zajmie się m.in. opracowaniem strategii obecności w mediach dla marek CYFRA+, CANAL+, Ale Kino!, MiniMax i MiniMini, a także bieżącą obsługą ich budżetów reklamowych.
Do końca września 2004 r. obsługą budżetów reklamowych spółki Canal+ Cyfrowy zajmować się będzie dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nowa obsługa mediowa Canal+