SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa obsługa mediowa Canal+

Canal+ wybiera dom mediowy MPG Media Planning kosztem Starcomu

Canal+ Cyfrowy powierzył obsługę mediową swych działań marketingowych domowi mediowemu MPG Media Planning, należącemu do Grupy Reklamowej Havas.

Współpraca polskiego CANAL+ z MPG Media Planning podyktowana jest strategiczną decyzją Grupy CANAL+ podjętą w celu uzyskania jak najlepszej spójności pomiędzy strategią kreatywną i medialną. Agencje z Grupy Havas współpracują już z CANAL+ w Europie i Afryce - czytamy  w komunikacie nadawcy

W ramach kontraktu MPG Media Planning począwszy od października 2004 r. zajmie się m.in. opracowaniem strategii obecności w mediach dla marek CYFRA+, CANAL+, Ale Kino!, MiniMax i MiniMini, a także bieżącą obsługą ich budżetów reklamowych.

Do końca września 2004 r. obsługą budżetów reklamowych spółki Canal+ Cyfrowy zajmować się będzie dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Nowa obsługa mediowa Canal+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl