Nowa kampania Paralotnej: Nikon F6
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię wspierającą wprowadzenie nowego produktu – flagowej lustrzanki analogowej F6 pod hasłem "Twarda sztuka"
Kampania jest skierowana do profesjonalistów, którzy nadal wykorzystują w swojej pracy sprzęt do fotografii analogowej. Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparaty Nikon, a szczególnie model F6: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, wytrzymałość i precyzja działania.
Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach, jak: Foto, Pozytyw, Foto Kurier.
Dodatkowo agencja przeprowadziła e-mailing’ową akcję teaserową przed oficjalnym wprowadzeniem aparatu oraz mailing pocztowy zawierający materiały informacyjne dotyczące aparatu. Oba mailingi były skierowane do ściśle wyselekcjonowanej bazy profesjonalistów.
Klient: Nikon Polska
Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Paralotna
Przedstwiciel agencji: Radek Maciorowski, Paweł Miklaszewski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Rafał Małysa
Copywriter: Mariusz Bagan
Czas trwania kampanii: wrzesień - listopad 2004
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Paralotnej: Nikon F6