SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Paralotnej: Nikon F6

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię wspierającą wprowadzenie nowego produktu – flagowej lustrzanki analogowej F6 pod hasłem "Twarda sztuka"

Kampania jest skierowana do profesjonalistów, którzy nadal wykorzystują w swojej pracy sprzęt do fotografii analogowej. Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparaty Nikon, a szczególnie model F6: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, wytrzymałość i precyzja działania.

 Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach, jak: Foto, Pozytyw, Foto Kurier.

Dodatkowo agencja przeprowadziła e-mailing’ową akcję teaserową przed oficjalnym wprowadzeniem aparatu oraz mailing pocztowy zawierający materiały informacyjne dotyczące aparatu. Oba mailingi były skierowane do ściśle wyselekcjonowanej bazy profesjonalistów.

 Klient: Nikon Polska

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstwiciel agencji: Radek Maciorowski, Paweł Miklaszewski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Rafał Małysa

Copywriter: Mariusz Bagan

Czas trwania kampanii: wrzesień - listopad 2004

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Paralotnej: Nikon F6

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl