Nowa kampania paneli podłogowych Kronopol
Od połowy maja br. rusza kampania reklamowa paneli podłogowych Kronopol
Autorem kreacji kampanii jest ponownie Agencja Reklamowa Orpha, która przygotowała spot telewizyjny, reklamę prasową oraz materiały POS.
Kampanię poprzedzono wyjątkowo pogłębionymi badaniami marketingowymi. Na ich podstawie firma brandingowa ,,Brand Master" opracowała kilkuletnią strategią marki Kronopol, w której zastosowała holistyczne podejście do brandu, uwzględniające jego wielowymiarowe funkcjonowanie na płaszczyznach ekonomicznej, psychologicznej, socjologicznej i kulturowej. Kluczowym elementem nowej strategii brandu Kronopol są wartości, tworzące jego unikalność i niepowtarzalność, a nie atrybuty produktu.
Tegoroczna kampania paneli podłogowych Kronopol toczy się pod hasłem ,,żyj z wyobraźnią" i skierowana jest do kobiet poszukujących pozytywnej zmiany w swoich wnętrzach.
Kampania jest także okazją do promocji zmienionego logo Kronopol - panele podłogowe, zaprojektowanego przez Agencją Reklamową Orpha na podstawie opracowanej przez firmę Brand Masters nowej architektury brandu Kronopol.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania paneli podłogowych Kronopol