Nowa kampania GP Batteries
Energia w zasięgu - kampania reklamowa ładowarek GP PowerBank
Po wiosennej kampanii baterii GP pod hasłem "Zmień baterie na lepsze" przyszedł czas na kompleksowe działania promujące drugą linię produktów, jaką są ładowarki GP PowerBank. W październiku zaczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. GP Battery (Poland) działania reklamowe rozpoczyna pod hasłem "Energia w zasięgu". Celem kampanii jest w dalszym ciągu budowanie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Ponadto firmie GP zależy na zapoznaniu jak najszerszej liczby potencjalnych odbiorców z zaletami korzystania z akumulatorów i ładowarek GP PowerBank oraz na edukacji użytkowników ładowarek.
Rozpoczęta w połowie października kampania dotyczy ładowarek GP PowerBank, które są jednymi z czołowych produktów koncernu, natomiast głównym jej "bohaterem" jest obecnie GP PowerBank Travel. GP PowerBank to wygodne i nowoczesne ładowarki dla wszystkich, którzy używają przenośnych urządzeń elektronicznych. Z szerokiej oferty GP PowerBanków, pogrupowanych w cztery serie: PREMIUM, MEDIUM, STANDARD i SPECIAL, każdy znajdzie produkt, który będzie odpowiadać indywidualnym potrzebom. GP PowerBank to ładowarka i komplet akumulatorów spełniający najwyższe normy jakości.
Aby podkreślić ciągły rozwój i nowoczesność firmy GP Batteries, hasło "Energia w zasięgu" promujące ładowarki GP PowerBank pojawi się przede wszystkim na nowoczesnych nośnikach reklamowych. Kampania prowadzona będzie w Internecie, na autobusach, wiatach przystankowych - reklama typu citylight oraz w prasie specjalistycznej. Wszystkie media i środki promocji zostały odpowiednio dobrane, by trafić do młodych osób korzystających z nowości technicznych rozrywki, do użytkowników nowoczesnych urządzeń, takich jak cyfrowe aparaty fotograficzne, odtwarzacze płyt cd lub muzyki w formacie mp3. Kampania skierowana jest również do entuzjastów fotografii zarówno tradycyjnej jak i cyfrowej. Realizując swoje pasje najczęściej są oni nabywcami baterii a potencjalnie akumulatorów
i ładowarek.
Kampania w Internecie będzie prowadzona przede wszystkim w serwisach rozrywkowych, związanych z muzyką i kulturą - zainteresowaniami grupy docelowej oraz
w serwisach do ściągania plików. Reklama ładowarek GP PowerBank będzie widoczna również w serwisach branżowych i komunikatorach. Przygotowane przez agencję Goldfinger kreacje będą występować w pięciu różnych formach reklamowych. Na czas kampanii została również uruchomiona specjalna strona internetowa dotycząca produktów GP Batteries.
Na ulice największych miast Polski wyjadą pomarańczowe autobusy promujące PowerBanki GP Batteries. Na ulicach pojawią się pojazdy z hasłem kampanii "Energia w zasięgu" i produktami reprezentującymi grupy specjalistycznych ładowarek. Reklama będzie eksponowana w dwóch rozmiarach - full back (tył autobusu) oraz busboard+full back (bok i tył autobusu). Kampania transit advertising trwać będzie przez najbliższe kilka miesięcy. Pozwoli to zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich. Za realizację kampanii reklamowej na autobusach odpowiada agencja Business Consulting.
Wszystkim działaniom towarzyszy reklama w prasie specjalistycznej: fotograficznej oraz komputerowej. Agencja Goldfinger zaproponowała 4 różne kreacje dopasowane do grupy czytelniczej. Dodatkowo czytelnicy mogę brać udział w konkursach, w których nagrodami są właśnie PowerBanki. Kampania będzie wspierana materiałami ekspozycyjnymi w punktach sprzedaży, które nie tylko mają zachęcić do kupna, ale także spełniają funkcję edukacyjną. Równolegle z kampanią reklamową prowadzone są działania PR.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania GP Batteries