'Nie płać za TV' - zachęca Dialog
W internecie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowatelefonii Dialog. Akcja pod hasłem "Nie płać za TV" promuje ofertęłączącą dostęp do cyfrowej telewizji, internetu i telefonu.
Dwa layouty wykorzystywane w startującej właśnie kampaniireklamowej Dialogu pokazują rodzinę otoczoną abstrakcyjnymstrumieniem energii wypływającym z ekranu telewizora oraz hasło"Nie płać za TV". Akcja promuje ofertę operatora, w której możnajednocześnie korzystać z cyfrowej telewizji z wypożyczalnią filmówna życzenie, internetu i telefonu. - Koncepcja kampanii opiera sięna prostym i zdecydowanym przekazie, który ma wykreować obraznaszej oferty jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych -opisuje Romuald Mendelak, kierujący w Telefonii Dialog komunikacjąmarketingową.
Akcja jest prowadzona w radiu, internecie (specjalny miniserwis,kreacje na innych stronach, e-mailing, działania w wyszukiwarkach)oraz na outdoorze ((siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty, airboardy i reklamy na autobusach w województwachdolnośląskim, lubuskim, łódzkim, pomorskim, śląskim iwarmińsko-mazurskim).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowałaagencja reklamowa CzART, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Nie płać za TV' - zachęca Dialog