Nestlé w nowej promocji wspiera pszczoły
Ruszyła promocja płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod hasłem „Ratuj pszczoły”. Za obsługę akcji odpowiada Unique One.
Aby wziąć udział w promocji należy kupić opakowanie płatków śniadaniowych Nestlé (m. in. Corn Flakes, Kangus, Honey Cheerios), a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia w promocji na stronie Ratujpszczoly.com
Do odebrania saszetki nasion roślin miododajnych, w puli nagród jest 14 tys. sztuk produktów.
Akcja potrwa do 30.04.2020 r. lub do wyczerpania puli nagród. Promocję wspierają kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Agencja Unique One w wyniku wygranego przetargu jest odpowiedzialna za obsługę (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród) oraz przygotowanie kreacji promocji.
Dołącz do dyskusji: Nestlé w nowej promocji wspiera pszczoły
Tak, ale często producenci stosują dodatki "z glutenem" :)