SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nescafé Dolce Gusto promowane reklamą hybrydową w TVP (wideo)

Nestlé Polska rozpoczęło kampanię promocyjną kawy Nescafé Dolce Gusto opartą na reklamie hybrydowej. Kreację przygotowała agencja Peppermint.

Reklama hybrydowa dostępna jest tylko na telewizorach Smart TV. Umożliwia bezpośredni kontakt i interakcję z widzem.

Reklama działa w ten sposób, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis „Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając odpowiedni przycisk na pilocie. Po wejściu odbiorca widzi interaktywną galerię sztuki, w której może wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznaje się warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim można obejrzeć klip pokazujący najważniejsze zalety ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami marki Nescafé Dolce Gusto.

Kampania prowadzona jest w kanałach Telewizji Polskiej. Potrwa do 10 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Nescafé Dolce Gusto promowane reklamą hybrydową w TVP (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prosument
Wręcz marzę o reklamie z kiełbasą, będę mógł popróbować, grilla rozpalić. A jak jeszcze Pudliszki z ogórkami i Wyborowa z półlitrówką zrobią mnie hybrydę, to jestem ich!
odpowiedź
User
Paweł
Powyższa "reklamowa hybrydowa" realizowana jest w oparciu o telewizję hybrydową w standardzie HbbTV, która nie ma związku ze Smart TV. Smart TV jest rozwiązaniem "kontrolowanym" przez producentów telewizorów i właścicieli platform Smart TV. HbbTV jest rozwijana i "kontrolowana" przez nadawców telewizyjnych. Warto pamiętać o tym, że HbbTV i Smart TV to oddzielne rozwiązania mimo tego iż dotyczą telewizorów podłączonych do internetu. Obecnie znacząca część z platform Smart TV nie jest jeszcze gotowa na aplikacje telewizyjne będące interaktywnymi reklamami telewizyjnymi.

Reklama hybrydowa HbbTV dysponuje olbrzymim potencjałem w zakresie budowania interakcji z widzem oraz dostarczania multimedialnych treści na żądanie. W temacie rozwoju reklam HbbTV w Polsce jesteśmy na bardzo początkowym etapie rozwoju o czym można było się przekonać w styczniu podczas III edycji konferencji HbbTV Summit Poland organizowanej w Warszawie. W przyszłości na bazie HbbTV będzie możliwe odejście od klasycznego 30 sekundowego spotu reklamowego i pójście w kierunku interaktywnych form wideo, którym będzie bliżej do "marketingu wirusowego" angażującego widza w interaktywne oglądanie TV.
odpowiedź