SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych

W lipcu br. dwa z trzech tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Zyskały tylko „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lipcu 2016 roku wyniosła 30 589 egz. Była ona o 7,94 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 20 006 egz., po spadku o 20,54 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 9,56 proc. i uplasował się na poziomie 11 479 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP

lipiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

41 700

30 867

30 589

46 000

33 622

33 227

-7,94%

NG Traveler

34 300

20 041

20 006

33 547

25 179

25 179

-20,54%

Podróże

24 300

13 499

11 479

23 200

11 968

10 477

9,56%

W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku dwa z trzech tytułów odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Podróże” - było to 4,34 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 6,87 proc., odnotował „NG Traveler”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

41 700

30 867

30 589

42 300

29 897

29 654

3,15%

NG Traveler

34 300

20 041

20 006

33 000

21 482

21 482

-6,87%

Podróże

24 300

13 499

11 479

23 000

12 251

11 002

4,34%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl