Na Twitterze najczęściej publikowane teksty, ale największe zaangażowanie generują zdjęcia
Wpisy na Twitterze zawierające zdjęcia, pomimo że stanowią mniejszość publikowanych w serwisie treści, generują największe zaangażowanie użytkowników - wynika z analizy Socialbakers.
Zdecydowaną większość (70 proc.) tweetów opublikowanych przez marki na Twitterze w okresie 3-9 listopada 2014 r. zawierała tylko tekst. 19 proc. stanowiły wpisy z linkami, 10 proc. - ze zdjęciami, a tylko 1 proc. - z klipami wideo.
Za to biorąc pod uwagę 10 proc. tweetów najbardziej angażujących użytkowników (poprzez komentarze czy udostępnianie), największy udział miały w nich wpisy ze zdjęciami (47 proc.). Kolejne były tutaj posty zawierające tylko tekst (28 proc.), linki (23 proc.) oraz wideo (2 proc.).
Analiza Socialbakers wykazała także, że im większą liczbę fanów ma marka na Twitterze, tym większe jest ich zaangażowanie w publikowane przez tę markę treści.
Dołącz do dyskusji: Na Twitterze najczęściej publikowane teksty, ale największe zaangażowanie generują zdjęcia