Na początku 2011 r. Redan wprowadzi markę Drywash
Spółka Redan, właściciel marek Top Secret i Troll w styczniu 2011 r. zamierza wprowadzić na rynek nowy brand odzieży sportowe j– Drywash. Potencjał tej marki Redan szacuje na 100-150 mln sprzedaży rocznie. Taki poziom spółka jest w stanie osiągnąć w ciągu 4-5 lat, poinformował prezes Piotr Kulawiński.
„Szacujemy potencjał marki na 100-150 mln zł sprzedaży rocznie. W ciągu 4-5 lat jesteśmy w stanie osiągnąć ten poziom osiągnąć. Zakładamy, że w pierwszym roku obroty wyniosą ok. 10 mln zł” - powiedział Kulawiński podczas wtorkowej konferencji prasowej.
Grupa docelowa to kobiety i mężczyźni z dużych i średnich miast w wieku 23-35 lat, o dochodach średnich i powyżej średnich. Cenowo marka będzie pozycjonować się w segmencie popularnych marek odzieżowych.
W pierwszym roku ponad 40% sprzedaży asortymentu Drywash będzie realizowane poprzez sieć salonów Top Secret&Friends, a blisko 60% w sportowych sklepach multibrandowych. Z czasem te proporcje mają się zmieniać w stronę większego udziału w sprzedaży sklepów multibrandowych Redanu. Sprzedaż przez Internet będzie uzupełniającym kanałem dystrybucji.
Spółka prowadzi już rozmowy z kilkudziesięcioma potencjalnymi dystrybutorami, które powinny zostać sfinalizowane w ciągu miesięca, dwóch. W przyszłym roku liczba dystrybutorów zewnętrznych powinna zwiększyć się do 100 podmiotów.
Redan szacuje, że docelowo sprzedaż produktów pod nową marką może być realizowana w ok. 500 sklepach w Polsce. Spółka liczy także na duże zainteresowanie Drywash w swoich salonach na Ukrainie.
Większość produkcji Drywash, podobnie jak innych swoich marek (modowe Top Secret i Troll oraz dyskontowy Textillmarket) Redan zamierza zlecać w Azji
Zdaniem prezesa portfolio marek Redanu nie jest jeszcze kompletne. „Widzimy jeszcze parę luk jeśli chodzi o marki Redanu, które można uzupełnić”- powiedział Kulawiński, nie podając jednak szczegółów.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w I półroczu, osiągnięte przez Redan wyniosły 141,4 mln zł 2010 i były wyższe o 3% w skali roku.
Dołącz do dyskusji: Na początku 2011 r. Redan wprowadzi markę Drywash