Multimedia ze 127 tys. klientami telewizji cyfrowej, wzrost o 30 proc.
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec III kwartału br. miała ok. 127 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV. Usługa ta w ciągu roku zanotowała wzrost liczby klientów o 29,6 proc. - największy spośród wszystkich usług operatora.
Łącznie liczba abonentów telewizji analogowej i cyfrowej Multimediów wyniosła na koniec września br. ok. 684 tys. - było to o 4,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że z DTV bądź IPTV korzystało 19 proc. wszystkich klientów usługi telewizyjnej w tej sieci.
Drugą najpopularniejszą usługą operatora jest dostęp do internetu, który miał na koniec III kwartału ok. 351 tys. klientów, co oznacza wzrost o 12,9 proc. Z kolei liczba abonentów usług telefonicznych (łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi) wyniosła ok. 245 tys., po wzroście o 16,1 proc.
Ogółem na dzień 30 września br. do sieci Multimedia Polska podłączonych było 686,8 tys. abonentów, czyli o 2,5 proc. więcej niż rok wcześniej, a liczba jednostek generowania przychodu (RGU) wyniosła 1,315 mln, po wzroście o niecałe 9 proc. Spółka podała też, że blisko 322 tys. jej klientów korzystało z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 97 tys. z pakietu Triple Play.
Dołącz do dyskusji: Multimedia ze 127 tys. klientami telewizji cyfrowej, wzrost o 30 proc.