Multimedia z własnym magazynem i kanałem interaktywnym
Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła wydawanie dwumiesięcznikadla swoich abonentów. Pismo zatytułowane jest "Amazing" i macharakter lifestylowy. Operator planuje też uruchomienieprzygotowywanego przez siebie kanału interaktywnego Amazing TV.
- W chwili obecnej Amazing TV znajduje się w faziezaawansowanych testów technicznych, a jej uruchomienie przewidywanejest w perspektywie najbliższych tygodni - mówi nam AdamGruberski z biura public relations Multimedia Polska. - Dotelewizji interaktywnej będą mieć dostęp wszyscy klienci telewizjianalogowej, natomiast z możliwości interakcji będą mogli korzystaćtylko klienci pakietu cyfrowego - dodaje. Nie zdradza jednak, jakieprogramy i funkcjonalności znajdą się w ofercie AmazingTV.
Z kolei drukowany magazyn "Amazing" zawieraćbędzie informacje na temat nowości w ofercie sieci oraz szczegółydotyczące nowych usług i projektów realizowanych przez MultimediaPolska. Istotną część tytułu będą jednak stanowiły treścilifestylowe jak m.in. wywiady z gwiazdami show-biznesu, nowinki zeświata mody czy motoryzacji. Redaktor naczelną "Amazing" zostałaAgata Rachwał, która w przeszłości pracowała m.in. jako sekretarzredakcji "QS magazine".
Magazyn liczy 36 stron i trafiać będzie bezpłatnie dowszystkich abonentów analogowego pakietu Comfort i telewizjicyfrowej Multimediów. Operator nie ujawnia nakładu pisma.Za koncepcję dwumiesięcznika i jego przygotowanie redakcyjneodpowiedzialna jest firma Polish Sport Promotion,zaś produkcją zajęło się wydawnictwo Marquard MediaPolska.
Dołącz do dyskusji: Multimedia z własnym magazynem i kanałem interaktywnym