SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Morlinki "Rosną w siłę" z Great Open House

Rozpoczęła się akcja degustacyjna realizowana przez agencję Great Open House dla firmy Morliny

Po raz kolejny jest to akcja związana z wprowadzeniem nowego produktu na rynek. Tym razem są to parówki Morlinki o nowym smaku - indyka. Akcja realizowana jest pod hasłem "Rosnę w siłę" i potrwa do połowy listopada br. w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. To już kolejna akcja Great Open House dla firmy Morliny realizowana w ramach rocznego kontraktu na obsługę BTL.

Akcja "Rosnę w siłę" to akcja degustacyjna i animacyjna. Głównym celem akcji jest wypromowanie nowego smaku Morlinek - "Morlinki parówki z indyka", zapoznanie klientów z nowymi opakowaniami i wygenerowanie wysokiej sprzedaży pozostałych produktów z asortymentu Morlinek, czyli: Morlinki Parówki, Morlinki szynka wieprzowa, Morlinki parówki z serem, Morlinki kiełbaski oraz Morlinki polędwica z indyka.
Małgorzata Fuszpaniak starszy specjalista ds. marketingu w firmie Morliny powiedziała: "We wrześniu 2004 zmieniliśmy szatę graficzną opakowań Morlinek pozostawiając niezwykle wygodny i lubiany przez Klientów format opakowania oraz jego swoisty żółty kolor. Nowym bohaterem Morlinek został Maks Morlinek, którego wizerunek pojawił się na opakowaniach. Od tej pory postać Maksa będzie na stałe towarzyszyła nam we wszystkich akcjach i materiałach POS przygotowywanych dla tej kategorii produktów".
Mechanika akcji "Rosnę w siłę" została przygotowana wspólnie przez dział Trade Marketingu firmy Morliny i agencję Great Open House.

Poraz kolejny przygotowując mechanikę akcji wzięliśmy pod uwagę specyfikę promowanego produktu. Morlinki to produkt dla dzieci, rządzi się swoistymi prawami, dlatego też postanowiliśmy oprzeć mechanikę akcji na postaci Maxa Morlinka oraz zorganizować oprócz tradycyjnej degustacji konkursy i zabawy dla dzieci - mówi Agnieszka Klajs Account Executive w Great Open House. 

Degustacje i animacje prowadzą teamy promocyjne Great Open House złożone z showmana - Maksa oraz hostessy. Degustacja promowanych produktów prowadzona jest na ciepło i na zimno. Showman ubrany w strój Maksa Morlinka na terenie hipermarketu w pobliżu stoiska promocyjnego prowadzi zabawy z dziećmi m.in.: medalowy skok, medalowy rzut oraz przeciąganie liny. Dzieci biorące udział w zabawach są nagradzane medalami oraz upominkami w postaci łamigłówek. Hostessa przygotowując produkty do degustacji wraz z showmanem zachęcają klientów do zakupu promowanych produktów.

"Realizacja akcji "Rosnę w siłę" przez Great Open House jest konsekwencją jakości usług oferowanych przez agencję" - mówi Małgorzata Fuszpaniak starszy specjalista ds. marketingu w firmie Morliny. "To jednocześnie ostatnia akcja degustacyjna realizowana przez firmę Morliny w tym roku. Akcja "Rosnę w siłę" to małe preludium, do przyszłorocznych działań, które planujemy dla tej ważnej dla nas marki. Morlinki to pierwsze na polskim rynku wędliny produkowane dla dzieci. Zależy nam na tym, by poprzez realizowane działania, umocnić wiodącą pozycję marki Morlinki w tym segmencie oraz budować jej kompetencje. W przyszłym roku planujemy szeroko zakrojone działania promocyjne dla Morlinek. W tej chwili nie mogę zdradzić jeszcze szczegółów" - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Morlinki "Rosną w siłę" z Great Open House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl