Mlekovita sponsorem Tour de Pologne
Grupa Mlekovita została oficjalnym partnerem tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Firma będzie sponsorem klasyfikacji Zwycięzca Etapu.
- Bardzo się cieszę, że Grupa Mlekovita zdecydowała się na zaangażowanie w Tour de Pologne. Współpraca dwóch polskich uznanych marek z wielkimi tradycjami przyniesie wspaniałe efekty. Zwłaszcza, że jesteśmy równolatkami. Początki Grupy Mlekovita sięgają 1928 roku, a właśnie wtedy rozpoczęła się historia Tour de Pologne. Dziś nasz narodowy wyścig należy do kolarskiej ligi mistrzów i jest transmitowany w 120 państwach na całym świecie. Dzięki temu jest znakomitą formą promocji na rynkach zagranicznych dla polskich firm, takich jak Mlekovita – lider polskiego eksportu – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
W tym roku polski narodowy wyścig zostanie rozegrany na początku lipca (5-11). Wcześniejszy niż zwykle termin zawodów jest związany z igrzyskami w Tokio, które rozpoczną się 24 lipca. 77.
- Mlekovita nie bez powodu uczestniczy w projekcie Tour de Pologne. Życzyłbym sobie, by sportowy duch dążenia do mistrzostwa udzielił się naszym działaniom – powiedział Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita.
Tour de Pologne to największa cykliczna impreza sportowa w Polsce oraz najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku należy do elitarnego cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów. Co roku startują w nim wszystkie najlepsze grupy zawodowe świata oraz czołowi kolarze zawodowego peletonu. Transmisje telewizyjne z Tour de Pologne UCI World Tour docierają do 120 państw na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Mlekovita sponsorem Tour de Pologne