„Mistrzowska oferta 2016” w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander
Mitsubishi Motors rozpoczęło promocję obejmującą samochody Mitsubishi ASX i Mitsubishi Outlander. Ofertę, pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Starcom, Imagine i Netkata.
W ramach promocji przy zakupie Mitsubishi ASX można zyskać 12 tys. zł zniżki, a przy zakupie nowego Mitsubishi Outlander 2016 - 8 tys. zł. Działania marketingowe mają zachęcać odbiorców do wizyty na stronie mitsubishi.pl i w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors oraz odbycia jazdy próbnej. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi.
Akcja reklamująca promocję obejmuje internet (reklamy w serwisach dektopowych i mobilnych, m.in. w Google, aktywności w social media), radio (40 stacji ogólnopolskich i regionalnych) oraz prasę.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Starcom, Imagine i Netkata.
Dołącz do dyskusji: „Mistrzowska oferta 2016” w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander
https://vk.com/sofosbuvir_i_daklatasvir
.
http://sushi-v-omske.ru/page/gde-kupit-dlya-sushi-v-omske/
.