14 agencji chce pracować dla Ministerstwa Cyfryzacji
Do przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych zgłosiło się 14 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. GPD, Stor_9, Doldensubmarine i Euvic Digital.
Przetarg resortu cyfryzacji dotyczy realizacji kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Zaplanowano je do końca 2025 roku.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 14 ofert. Złożyły je agencje: Five Media (z ceną 3,8 mln zł), Aplan Media (2,4 mln zł), Bringmore Advertising (2,9 mln zł), Tears of Joy (2,1 mln zł), Keino Grupa (3,6 mln zł), Althermedia (1,7 mln zł), GPD (4 mln zł), Digital Brothers (4,9 mln zł), Euvic Digital (2,4 mln zł), agencja reklamowa DSK (2,3 mln zł), Stor9 (3,8 mln zł), GoldenSubmarine (3,3 mln zł), Artegence (2,4 mln zł) oraz Fabryka Komunikacji Społecznej (2,4 mln zł).
Celem zaplanowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji działań jest realizacja kompleksowej i spójnej kampanii edukacyjno-informacyjnej. Kampania jako całość będzie realizowana w sposób ciągły w okresie do końca 2025 roku. Ma promować aplikację mObywatel oraz wybrane funkcje aplikacji, zachęcać Polaków do korzystania z e-usług publicznych, prezentować aktualne tematy związane z wdrożeniem kolejnych e-usług publicznych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji kampanii obejmującej koncepcję kreatywną w obszarze: e-usługi publiczne, przygotowaniem (produkcją) materiałów kreatywnych do emisji w kampanii.
Równolegle resort cyfryzacji wybiera dom mediowy, który zajmie się zaplanowaniem i zakupem mediów do zaplanowanych działań.
Dołącz do dyskusji: 14 agencji chce pracować dla Ministerstwa Cyfryzacji