Metro zdobywa czytelników
Dobre wyniki czytelnictwa dziennika "Metro"
Bardzo dobre wyniki czytelnictwa w grudniu 2004r. zanotował dziennik "Metro", półtora miesiąca po wprowadzeniu wydania krajowego, które obejmuje 10 największych miast w Polsce: Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i Warszawę.
W grudniu 2004r. dzienny zasięg czytelnictwa "Metra" wyniósł 5,6%* w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW). Z tym wynikiem "Metro" znalazło się wśród największych krajowych dzienników, zajmując pozycję za "Gazetą Wyborczą" i "Faktem".
Uważamy, że dobre wyniki czytelnictwa w tak krótkim czasie od poszerzenia zasięgu "Metra" o kolejne miasta, są efektem dostarczania czytelnikom ciekawej gazety, w wysokim nakładzie, z dobrze zorganizowaną siecią dystrybucji.
"Metro" ukazuje się w 10 największych miastach w Polsce od 15 listopada 2004r. Nakład krajowego wydania wynosi:
- 470 000 egz.** w piątek
- po 190 000 egz.** od wtorku do czwartku
- 330 000** egz. w poniedziałek
We wszystkich miastach "Metro" jest dystrybuowane przez kolporterów w najruchliwszych punktach oraz na skrzyżowaniach, docierając zarówno do pieszych, jak i kierowców. W Warszawie sieć dystrybucji obejmuje też stojaki rozmieszczone m.in. w centrach handlowych, restauracjach McDonald's, urzędach, szkołach, domach studenckich i w centrach handlowych, urzędach, szkołach, domach studenckich i 100 kawiarniach/restauracjach (w tym w restauracjach McDonald's).
*Źródło: PBC Daily, SMG/ KRC A Millward Brown Company, wskaźnik COW, grudzień 2004 N= 1096, czytelnictwo w zasięgu 10 miast: Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i Warszawa; opracowanie Agora SA
**Źródło: ZKDP, 15-30 listopada 2004, w zasięgu 10 miast: Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Metro zdobywa czytelników