„Metro” promuje wydania papierowe i cyfrowe. “Łączy nas wiele”
Dziennik “Metro” (Agora) ruszył z nową kampanią wizerunkową realizowaną pod hasłem “Łączy nas wiele”. Podkreśla ona, że treści pod marką “Metro” są dostępne zarówno w prasie jak i w internecie.
W kreacjach zobaczyć można papierową wersję “Metra”, a także wydania cyfrowe dostępne na komputerach, tabletach i smartfonach poprzez portal MetroMsn.pl. Hasło „Łączy nas wiele” podkreśla multimedialność marki „Metro” oraz jej bliskość względem odbiorcy.
Kampania, która potrwa do końca listopada 2013 roku, obejmuje prasę (dziennik „Metro”, „Gazeta Wyborcza”), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (w tym także spoty emitowane na ekranach CityINFOtv w środkach komunikacji miejskiej), radio (TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje) oraz internet (grupa Gazeta.pl).
Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Agory odpowiedzialny za „Metro” i MetroMsn.pl.
Z danych ZKDP wynika, że średnie bezpłatne rozpowszechnianie “Metra” w sierpniu br. wyniosło 247 990 egz.
Dołącz do dyskusji: „Metro” promuje wydania papierowe i cyfrowe. “Łączy nas wiele”