SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes stawia na markę

Zamiast tradycyjnego promowania konkretnych modeli samochodów,Mercedes postanowił skupić się na swojej marce.

Firma uruchomiła swój własny muzyczny show na swoim internetowymkanale telewizyjnym - informuje The Wall Street Journal. W tensposób Mercedes chce odwrócić uwagę od indywidualnych modeli swoichaut, a zamiast tego przyciągnąć odbiorców do samej marki.

W ubiegłym miesiącu Mercedes uruchomił comiesięczny cyklprogramów o nazwie 'Mixed Tape Music Magazine', w którym pokazywanesą klipy wideo takich artystów jak Jennifer Lopez czy Mark Ronson.Firma twierdzi, że chce w ten sposób dotrzeć do młodszychkonsumentów, których zainteresowania są "poza samochodami".Producent nazywa takie osoby "klientami jutra" i zamiast skupianiusię na najnowszych modelach swoich samochodów, chce ich przyciągnąćpromowaniem najnowszej muzyki. Ma to wywołać skojarzenia z markąMercedes-Benz równoznaczne z byciem modnym.

Marketingowy plan polegający na odsunięciu konkretnych modeliaut na dalszy plan i wysunięciu na czoło samej marki przyniósłwcześniej sukces konkurującej z Mercedesem firmie BMW. W 2001 rokustworzyła ona serię ośmiu krótkich filmów, które wyreżyserowaliznani na całym świecie twórcy. Filmiki te, które tylko w dyskretnysposób pokazywały samochody BMW, umieszczono na stronie producentaoraz w serwisie YouTube i zostały obejrzane ponad 100 milionówrazy.

źródło: WSJ.com

Dołącz do dyskusji: Mercedes stawia na markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl