MediaHub znów będzie pracować dla Majonezu Kieleckiego
Dział digital domu mediowego MediaHub po raz kolejny wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. We wrześniu ruszy piąta wspólna kampania.
W ramach miesięcznych działań prowadzonych w digitalowych kanałach wideo, oprócz Majonezu Kieleckiego w drugim spocie będą promowane Musztardy i Ketchupy Kieleckie.
WSP „Społem”, która przed każdą kampanią ogłasza konkurs ofert, wybrała propozycję MediaHub, bo przedstawił on najefektywniejszy media mix. - Zrozumienie naszych potrzeb, pomysł na skuteczną komunikację zdecydowały o ponownym wyborze MediaHub – mówi Grzegorz Feliksiak, kierownik działu marketingu WSP „Społem” w Kielcach.
Zespołem dedykowanym do realizacji projektu kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub. Pierwszą kampanię digitalową dla marki Majonez Kielecki zaplanował i zakupił w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: MediaHub znów będzie pracować dla Majonezu Kieleckiego