mBank rozesłał masowo testowe komunikaty push, przeprasza za pomyłkę
W środę mBank rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię testowych i niezrozumiałych komunikatów typu push. W efekcie nastąpiła przerwa w dostępie do usług, bowiem na platformie nie można było się zalogować. Bank przeprosił użytkowników i przyznał że masowa wysyłka powiadomień to wynik pomyłki.
Do zamieszania spowodowanego komunikatami typu push w mBanku doszło w środę po południu. Użytkownicy aplikacji mobilnej banku w mediach społecznościowych donosili o otrzymaniu serii powiadomień o niezbyt zrozumiałej treści pochodzących od mBanku.
Czytaj dalej: mBank prezentuje Pana Czas w nowej odsłonie kampanii „Bądź bogatszy"
Blokada usług, bank przeprasza
Użytkownicy aplikacji mBanku dokumentowali w internecie otrzymanie serii trzech pojedynczych komunikatów od mBanku. Jeden z nich zawierał przypadkowy ciąg polskich znaków, drugi informował o testach powiadomień, w trzecim zaś mBank życzył klientom miłego dnia.
Wysyłka powiadomień poskutkowała czasową przerwą w dostępie do usług mBanku, bowiem zdezorientowani użytkownicy próbowali masowo zalogować się do aplikacji doprowadzając do przeciążenia serwerów.
Ostatecznie dostęp do usług został w pełni przywrócony. W krótkim komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl mBank wyjaśnił, że na skutek błędu testowe wersje powiadomień push zostały rozesłane do wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej, co nie powinno się zdarzyć. Bank przeprosił klientów za zamieszanie.
Czytaj dalej: Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 56 proc., a Bank Millennium o 20 proc.
Dołącz do dyskusji: mBank rozesłał masowo testowe komunikaty push, przeprasza za pomyłkę