Marlena Sojka i Kuba Norek ambasadorami Garnier Pure Active
Marlena Sojka i Kuba Norek, influencerzy znani z TikToka zostali ambasadorami Garnier Pure Active. Współpraca z przedstawicielami pokolenia Z, skierowana do młodszej grupy odbiorców, zostanie zapoczątkowana wrześniową kampanią digitalową, w której para zaprezentuje nawilżającą emulsję oczyszczającą.
To pierwsza odsłona długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 roku. Marlena Sojka i Kuba Norek promują w niej emulsję oczyszczającą Garnier Pure Active.
- Nowa emulsja oczyszczająca, bazująca na sprawdzonych i skutecznych, ale delikatnych składnikach jest elementem codziennej pielęgnacji zarówno Marleny jak i Kuby. Pary, która w mediach społecznościowych stworzyła zaangażowaną grupę odbiorców ceniących ich szczerość – powiedziała Karolina Jankauskaite, junior brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
Wrześniowa kampania z Marleną Sojką i Kubą Norkiem skupi się wokół claimu: “Moc delikatnego oczyszczania”, za którym stoi nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active.
- Odbiorcy cenią ich za ogromny dystans do siebie oraz autentyczność, której często brakuje w mediach społecznościowych. Garnier wierzy, że gdy dbasz o siebie i dobrze czujesz się ze sobą, pozytywnie nastawiasz się do siebie i tak też działasz na innych. Z tego powodu Marlena Sojka i Kuba Norek to doskonali ambasadorzy marki. W kampanii połączyło ich coś jeszcze – moc delikatnego oczyszczania, za którą stoi nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active – podsumowała Karolina Szczepanowska, advocacy brand mManager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
Autorem kampanii Garnier Pure Active z Marleną Sojką i Kubą Norkiem jest Paweł Księżopolski. Artysta ma w swoim dorobku globalne kampanie beauty dla topowych
marek kosmetycznych. Za produkcję odpowiadała natomiast agencja VML Poland. Jednocześnie w realizację przedsięwzięcia była zaangażowana agencja Enyo, która
uczestniczyła na każdym etapie prac od wsparcia przy wyborze ambasadorów, przez negocjację kontraktów, aż po realizację zawartych w nich świadczeń.
Kampania potrwa przez cały wrzesień w digitalu i mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Marlena Sojka i Kuba Norek ambasadorami Garnier Pure Active