Manchester United stawia na społeczność internetową
Brytyjski klub wybiera sobie partnera, który stworzy dla niego strategię marketingową.
Brytyjski klub Manchester United jest w tej chwili w trakcie rozmów z firmami: WPP, Publicis, Omnicom i McCann Worldgroup w sprawie wyboru strategicznego partnera na najbliższe 5 lat i opracowywania ambitnej strategii marketingowej mającej na celu stworzenie internetowego serwisu skupiającego fanów klubu, którego liczba użytkowników miałaby osiągnąć poziom 50 milionów.
„Jesteśmy głównie klube piłkarskim, ale również globalną marką i medialnym fenomenem. Mimo to, uważamy, że nie robimy wystarczająco dużo dla naszych fanów, których mamy w tej chwili w bazie danych 4 miliony. Chcemy mieć 50 w ciągu najbliższych trzech lat. Społeczność to nasza przyszłość” powiedział MediaGuardian.co.uk dyrektor handlowy Manchester United, Lee Daley wyjaśniając sens szukania partnera wśród firm opracowujących startegie marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Manchester United stawia na społeczność internetową