SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam smaka na Maka” wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016

Zakończył się regionalny etap konkursu Facebook Awards 2016 - EMEA Regional Facebook Awards. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania „Mam smaka na Maka” przygotowana przez DDB&tribal Warszawa dla McDonald’s Poland.

W komunikacie poinformowano, że w tegorocznej edycji zaprezentowano wiele kampanii poruszających trudne problemy społeczne, takie jak poronienia, równość płci czy bezdomność. Ponadto ponad trzy czwarte zwycięskich kampanii zawierało element wideo, co świadczy o rosnącym znaczeniu tego formatu, szczególnie na urządzeniach mobilnych.

Wśród wyróżnionych zgłoszeń znalazła się prowadzona w internecie kampania „Mam smaka na Maka” przygotowana przez McDonald’s Poland oraz agencję DDB&tribal Warszawa.

Kampania bazuje na założeniu, że głodna osoba wszędzie widzi jedzenie. W sumie powstało ponad 50 wersji kreacji, z czego 6 najlepszych ostatecznie zostało włączonych do kampanii, która połączyła jedzenie McDonald's z przedmiotami codziennego użytku.

Kampania przyniosła 57-punktowy (814 proc.) wzrost wskaźnika zapamiętywalności (ad recall) w badaniu Nielsen Brand Effect Study. Nastąpił także 11-punktowy wzrost świadomości kampanii.

Laureaci Facebook 2016 EMEA Regional Facebook Awards w poszczególnych kategoriach

FACEBOOK FOR GOOD
#nolikesforracism – Licra, DDB Paris
Give Mom Back Her Name – NGO, IMPACT BBDO
KAFA (enough) Violence & Exploitation – NGO, Leo Burnett Beirut
365 – A brand against indifference – Comunidade Vida e Paz, Leo Burnett Lisboa
THE VOICE OF NATURE – NOE ASSOCIATION, Marcel
#miscourage – UK Charity, Facebook

INTEGRATED
Justino — Loterias y Apuestas del Estado, Leo Burnett Madrid

BEST USE OF FB PLATFORMS
#MAMSMAKANAMAKA – McDonald’s Poland, DDB&tribal Warszawa
KAFA (enough) Violence & Exploitation – NGO, Leo Burnett Beirut
Saudi Women’s Online March – P&G, Leo Burnett Beirut
#nolikesforracism – Licra, DDB Paris

INNOVATION
#Whereveryouare – Zealand SE, Kemmler Kemmler GmbH
Good Morning World – Nestle, Publicis Conseil

SMALL BUSINESS
Christmas 2015 — Catsfield Christmas Tree Farm, Blackberry Public Relations
Out of the post — Food Retail, Red Pepper Creative

Dołącz do dyskusji: „Mam smaka na Maka” wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAKŻARĆ
A żarcie jak świńskie tak wołowe zostało. Ale rośnie zapamiętywalność.
0 0
odpowiedź