Małgorzata Szastak-Puczyłowska w dziale marketingu Telewizji Puls
Małgorzata Szastak-Puczyłowska dołączyła jako manager do zespołu Telewizji Puls. Obejmie nowo utworzone stanowisko affiliate marketing managera.
Szastak-Puczyłowska odpowiedzialna będzie m.in. za rozwijanie relacji biznesowych z operatorami telewizji kablowych i platform satelitarnych, a także za działania promocyjne dla kanałów TV Puls i Puls 2 u operatorów. Raportować będzie bezpośrednio do Mariusza Kołodziejskiego, dyrektora ds. technicznych TV Puls.
Nowa manager od 2010 roku pracowała dla Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International) - początkowo jako manager marketingu, a od 2013 roku na stanowisku senior marketing managera. Wcześniej zdobywała doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i reklamy pracując m.in. dla WWF Polska, Provident Polska oraz Gruppa66 Ogilvy.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,34 proc.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szastak-Puczyłowska w dziale marketingu Telewizji Puls