„Magnolia” z nowymi cyklami o balkonach i ogrodach
W czwartek 12 czerwca w sprzedaży pojawi się lipcowe wydanie magazynu „Magnolia” (Agora) z dwoma nowymi rubrykami - o balkonach i ogrodach czytelników.
Cykl „Metamorfoza” (w dziale „Balkon i taras”) prezentować będzie przygotowane przez projektanta aranżacje balkonu. Pojawi się również opis i kosztorys realizacji projektu. Z kolei w rubryce „Czytelnicy prezentują” znajdą się zdjęcia i opisy ogrodów, nadesłane do redakcji.
Ponadto w lipcowej „Magnolii” będzie można przeczytać m.in. o ochronie przed słońcem, zakładaniu stawu kąpielowego, uprawie ziół na balkonie i ergonomicznych narzędziach.
Wydanie ukazało się w nakładzie 66 tys. egz. i kosztuje 4,99 zł.
Sprzedaż lipcowego numeru wspierać będzie kampania promocyjna w radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio), w czasopismach Agory oraz w internecie (serwisy Grupy Gazeta.pl). Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Z danych ZKDP wynika, iż sprzedaż ogółem „Magnolii” w lutym 2014 roku wyniosła 36 359 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Magnolia” z nowymi cyklami o balkonach i ogrodach