Magazyn “Pro-Kreacja” zniknął z rynku
Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie miesięcznika branżowego o mediach, marketingu i reklamie “Pro-Kreacja”. Ostatnim numerem pisma, które ukazało się na rynku, było wydanie wrześniowe.
- Ze względu na trudną sytuację na rynku wydawniczym i spadek wydatków reklamowych w segmencie pism branżowych, wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. podjęło decyzję o zawieszeniu wydawania czasopisma „Pro-Kreacja” z dniem 1 września 2010 r. - napisano w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej wydawcy.
“Pro-kreacja” ukazywała się od kwietnia 2006 roku, początkowo jako dwumiesięcznik, a od początku tego roku wydawana była co miesiąc. Magazyn był adresowany do pracowników agencji reklamowych i public relations, domów mediowych, działów marketingu oraz do wszystkich osób zainteresowanych reklamą, mediami, marketingiem i PR.
Likwidacja “Pro-kreacji” to kolejny objaw kryzysu na rynku pism poświęconych mediom i reklamie. W styczniu br. z rynku zniknął miesięcznik “Marketing & more” (Medical Tribune Polska), a od kwietnia “Media & marketing” (VFP Commucations) przekształcony został z tygodnika w miesięcznik.
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Pro-Kreacja” zniknął z rynku