1,6 mln widzów ogląda „Magazyn Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem
Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 1,60 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+, a w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 września do 20 listopada 2018 roku wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 14,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.55.
Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 2 października br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,90 mln osób.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 13,19 proc.). Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 6,27 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne, seriale zagraniczne i transmisje sportowe; 5,18 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 lat Dwójka zajmuje miejsce drugie.
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów ogląda „Magazyn Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem