„Made in Poland” - kampania z pracownikami reklamuje Volvo XC60 (wideo)
Startuje międzynarodowa kampania promująca nowy model samochodów Volvo - XC60. Bohaterami reklam są pracownicy tej firmy pochodzący z różnych krajów, m.in. Polski, gdzie akcja będzie przebiegać pod hasłem „Volvo made by Poland”.
Reklamy mają podkreślać, że Volvo XC60 jest samochodem bezpiecznym i funkcjonalnym, skupionym na człowieku i jego potrzebach. W kampanii występują pracownicy różnych pionów Volvo, także ci bezpośrednio zaangażowani w produkcję samochodów.
- Pracownicy pochodzący z różnych krajów mają różne podejście do poszczególnych zagadnień, każdy z nich wnosi na etapie tworzenia samochodu coś od siebie. Zróżnicowane myślenie jest naszą siłą i cenną wartością, która tworzy to, co nazywamy „Duchem Volvo” - komentuje Bjorn Annwall, starszy wiceprezes Volvo Cars odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis.
Kampania będzie miała różne odsłony kreatywne w poszczególnych krajach. W Polsce główna bohaterka to Eva Zdzisława Andersson, która została pokazana na tle panoramy Gdańska wraz z hasłem „Volvo made by Poland”. Z kolei we Włoszech zostanie pokazany pracownik szwedzkiego oddziału Volvo o włoskich korzeniach sfotografowany wraz modelem XC60 we włoskiej scenerii.
Dołącz do dyskusji: „Made in Poland” - kampania z pracownikami reklamuje Volvo XC60 (wideo)