3,57 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 liderem rynku
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,57 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 8 do 22 września 2020 roku wyniosła 3,57 mln osób. Przełożyło się to na 25,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 września br. Przed telewizorami zgromadził 3,77 mln oglądających.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”, a jego udział wynosi 9,17 proc. Trzeci jest TVN (gł. „Milionerzy”; 8,08 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,64 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Duży spadek widzów
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 3,57 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 liderem rynku
A pamiętacie czasy jak oglądało to 12 milionów ludzi?! :D