SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Modelski dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska

Łukasz Modelski obejmie od sierpnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego w Marquard Media Polska. Ostatnio pracował w Wydawnictwie Bauer.

Łukasz ModelskiŁukasz Modelski

Modelski będzie odpowiedzialny m.in. za wszystkie papierowe wydania tytułów Marquard Media Polska, opracowanie strategii wpływającej na sprzedaż oraz zaproponowanie nowych sposobów rozwijania istniejących produktów.

- Marquard Media Polska dysponuje portfelem silnych światowych marek, z którymi chce się pracować. Moją rolą będzie pomoc w ich wzmacnianiu i zwiększanie zasięgu sprzedaży wydań papierowych. Jestem przekonany, że wiele w tej sprawie można osiągnąć. Z pewnością należy się spodziewać zmian. Choć nie nastąpią one natychmiast, powinny być zauważalne już w czwartym kwartale tego roku - mówi Łukasz Modelski.

Łukasz Modelski będzie podlegał bezpośrednio Alicji Skrzypczak, CEO Marquard Media Polska. W portfolio wydawnictwa znajdują się takie tytuły, jak „Cosmopolitan”, „Harper's Bazaar”, „Joy”, „Hot Moda”, „Jamie”, „Shape”, „Playboy” i „CKM”.

Modelski przez ostatnich 11 lat pracował dla Wydawnictwa Bauer, m.in. jako zastępca redaktora naczelnego magazynu „Twój Styl”. Na tym stanowisku zastąpiła go Małgorzata Fiejdasz-Kaczyńska.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Modelski dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
Typowe dla naszego rynku prasowego. Każdy dziennikarz przecież może być dyrektorem wydawniczym, przecież to, to samo...
odpowiedź
User
ko
Modelski nie jest "każdym dziennikarzem". Warto zorientować się w cudzych dokonaniach przed wystawianiem niemerytorycznych komentarzy. Wydawnictwo m dobrze wydało swoje pieniądze. Wydawnictwo b po raz kolejny udowodniło, gdzie ma talenty i kompetencje pracowników.
odpowiedź
User
seba
Modelski nie jest "każdym dziennikarzem". Warto zorientować się w cudzych dokonaniach przed wystawianiem niemerytorycznych komentarzy. Wydawnictwo m dobrze wydało swoje pieniądze. Wydawnictwo b po raz kolejny udowodniło, gdzie ma talenty i kompetencje pracowników.


to już widać w przypadku Esquire i Harpeersa, prawda? Sprzedaz znakomita!
odpowiedź