Łukasz Chwiszczuk: z GroupM do K2 Search
Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako head of SEM w agencji K2 Search (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w GroupM, ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska.
W K2 Search Chwiszczuk odpowiada za kampanie AdWords, optymalizację, raportowanie oraz nadzorowanie zespołu.
Poprzednio przez półtora roku pracował w GroupM, najpierw jako senior SEM specialist, a potem SEM strategist. Wcześniej był związany m.in. z agencjami ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska. Realizował projekty dla takich marek jak Ford, Volvo, mBank, Eden, Extreme Chanel, Bosch, Siemens i Electroworld. W branży marketingu w wyszukiwarkach pracuje od pięciu lat.
Łukasz Chwiszczuk jest absolwentem Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej Curie o specjalizacji informatyka i ekonometria oraz certyfikowanym trenerem Google Adwrods. Był prelegentem na konferencji Jungle Web oraz w Akademii Clearsense.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Chwiszczuk: z GroupM do K2 Search