SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Love Island. Wyspa miłości 4” oglądało 634 tys. widzów

Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 634 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49, a wpływy reklamowe wyniosły 86,01 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Magdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki, zwycięzcy „Love Island. Wyspa miłości 4”; fot. PolsatMagdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki, zwycięzcy „Love Island. Wyspa miłości 4”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 30 sierpnia do 17 września 2021 roku, wyniosła 600 tys. osób. Przełożyło się to na 6,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele po godz. 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 30 sierpnia, który śledziło 821 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 5 tys. osób, program zanotował również wzrost rynkowych udziałów. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2020 roku śledziło 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w 4+, 10,05 proc. w 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, którego udział w tym paśmie wyniósł 7,20 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,20 proc.), a czwarte - TVP2 (5,68 proc.).

W grupie 16-49 Polsat był liderem rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości 4” wyniosły 86,01 mln zł. Dla porównania, druga edycja zarobiła z reklam 49,91 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od około 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 4” realizowane były w willi położonej w Hiszpanii.

Zwycięzcami czwartej polskiej edycji reality-show zostali Magdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości 4” oglądało 634 tys. widzów

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
najlepszy program ever
odpowiedź
User
widzu
super oglądalność, lider w grupie 16-49 docelowej dla reklamodawców
odpowiedź
User
lalita
Chcemy kolejna edycję , to była moja stała pozycja po cięzkim dniu
odpowiedź