SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lody jem teraz

Kampania Publicisu dla lodów Cortina

"Eeeee!!! .Weź nie przeszkadzaj Pani, co?" - tak zwracają się do intruza przeszkadzającego kobiecie jeść lody Cortina bohaterowie najnowszego spotu telewizyjnego przygotowanego przez agencję Publicis. Spot jest częścią kampanii reklamowej realizowanej przez Publicis dla nowej Cortiny firmy Schöller. To pierwsza autorska kreacja warszawskiego Publicisu dla tego klienta, od początku współpracy. Kampanię będzie emitowana w telewizji przez cały sezon letni.

Celem kampanii jest wsparcie pojawienia się na rynku nowej Cortiny. Firma Schöller zmieniła recepturę lodów i ich opakowanie. W kampanii podkreślono cechy nowej Cortiny, do których należą: mleczna czekolada z orzechami, delikatne lody i gęste nadzienie. Towarzyszy jej hasło: "Taka mała codzienna przyjemność".

Zrealizowany przez Publicis spot reklamowy przedstawia scenkę na stacji benzynowej. Główna bohaterka wsiada do samochodu, jednak nie odjeżdża spod dystrybutora. Woli najpierw zjeść kupione na stacji lody Cortina. Czekający w kolejce do tankowania kierowca nie wytrzymuje i zwraca uwagę kobiecie. Pozostali kierowcy przywołują go jednak "po dżentelmeńsku" do porządku, aby nie przeszkadzał w delektowaniu się lodem. Film w interesujący sposób łączy opowiadaną historię z prezentacją produktu.

Spot powstał w Kapsztadzie (RPA) z udziałem miejscowych aktorów. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zadrzyńskiemu, a muzykę skomponował Andrzej Smolik. Kreację opracował zespół Publicisu w składzie: Joanna Bednarkiewicz (Art. Director) i Dagmara Witek (Copywriter). Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu: 30, 15 i 10-sekundową.

Cortina to lody produkowane przez firmę Schöller należącą do koncernu Nestle. Należy do kategorii tzw. lodów impulsowych, czyli kupowanych pod wpływem chwili. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-29 lat, mieszkający w miastach. Na polskim rynku lody te są obecne od 1995 roku.

Schöller to kolejny po Sanofi-Synthelabo, The Coca-Cola Poland Services, ESI Polska i Castorama klient, który powierzył agencji Publicis swój budżet reklamowy w 2004 r.

Dołącz do dyskusji: Lody jem teraz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl