Liga Mistrzów w TVN Turbo
Znamy już plan transmisji Ligi Mistrzów w TVN Turbo i nowy cennik reklamowy.
W ramach wspólnej akcji TVN Turbo i ITI Neovision (we wrześniu uruchomi nową platformę cyfrową i nowy kanał sportowy), TVN Turbo zaprezentuje mecze Ligi Mistrzów. W tzw. "otwartym oknie", czyli paśmie odkodowanym, fani piłki nożnej będą mogli śledzić relacje "na żywo" z rozgrywek fazy grupowej.
Pierwsze mecze Chelsea Londyn - Werder Brema (12 września) oraz Olympique Lyon - Real Madryt (13 września) od godziny 20.15 będzie można oglądać jedynie w TVN Turbo.
W związku z pojawieniem się Ligi Mistrzów na antenie TVN Turbo Biuro Reklamy TVN24 i kanałów tematycznych TVN postanowiło wprowadzić zmiany w sprzedaży reklam w tym czasie. Cena spotu wynosi 1000 zł brutto przed rabatami + VAT.
"Spodziewamy się dużego zainteresowania rozgrywkami oraz wzrostów oglądalności TVN Turbo w czasie transmisji, szczególnie w męskich grupach widowni, w wieku 16-49 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Traktujemy ten produkt na naszej antenie w sposób wyjątkowy i w związku z tym przyjęliśmy specjalne zasady sprzedaży" – mówi Tomasz Nabakowski – zastępca dyrektora sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych TVN.
Dołącz do dyskusji: Liga Mistrzów w TVN Turbo