Lidl loterią zachęca klientów do dzielenia się swoimi opiniami o sklepach
Sieć sklepów Lidl Polska nową aktywacją zachęca do podzielania się swoimi spostrzeżeniami na temat jakości świadczonych usług. W ramach loterii do wygrania są bony na zakupy o wartości do kilkuset złotych.
Lidl od 4 czerwca zaprasza swoich klientów do udziału w ankiecie. Aby ją rozpocząć, należy mieć przy sobie rachunek ze sklepu, a z niego wprowadzić numery sklepu i paragonu. Następnie trzeba wypełnić ankietę i formularz zgłoszeniowy do loterii. Do zdobycia co tydzień 50 bonów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Lidl oraz co miesiąc voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania na portalu Lidl Podróże. Zabawa trwa do 28 lutego przyszłego roku.
- Do tej pory opinie monitorowaliśmy głównie za pośrednictwem infolinii oraz social mediów. Zdecydowaliśmy się na kolejny krok - ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe oraz wziąć udział w specjalnej loterii z atrakcyjnymi nagrodami - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Projekt jest komunikowany m.in. w social mediach, internecie (w tym na stronie Lidl Polska), nośnikach POSM, w gazetkach Lidla oraz za pośrednictwem newslettera. Działania są prowadzone przy wsparciu agencji kreatywnej GPD, agencji social mediowej VML oraz agencji PR 24/7 Communication. Zakupem mediów zajmuje się Havas Media.
Organizatorem loterii jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.
Lidl Polska ma w całym kraju ponad 600 sklepów, zatrudnia obecnie ponad 15 tys. pracowników.
Dołącz do dyskusji: Lidl loterią zachęca klientów do dzielenia się swoimi opiniami o sklepach