Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/ WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci marketów budowlanych Leroy Merlin. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy marketera ze Starcomem (Publicis Media).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/leroymerlin-logo655.png)
Leroy Merlin nie podaje informacji dotyczących szczegółów zakończonego przetargu. MediaCom będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii tej firmy.
Ostatnio zajmował się tym dom mediowy Starcom (Publicis Media). Agencja ta zdobyła budżet Leroy Merlin w 2014 roku wygrywając przetarg, w którym pokonała 5 konkurentów. Wśród nich pracującą dla firmy wcześniej agencję MediaCom.
Obecna wygrana MediaComu oznacza zatem powrót do obsługi tego klienta po ponad czteroletniej przerwie.
Obecnie w reklamach Leroy Merlin występuje Maja Popielarska. Wcześniej ich bohaterem był Adam Nawałka, były trener polskiej reprezentacji w piłce nożnej.
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu