SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogłoszono nominacje do Effie Awards. Najwięcej dla Starcomu i DDB Warszawa

Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i Lotte Wedel (po 5).

Tegoroczne zgłoszenia oceniło ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Grupy Empik. Zgłaszający mieli w tym roku do wyboru 27 kategorii, w tym nową kategorię specjalną za projekty realizowane z użyciem sztucznej inteligencji.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (8), Feeders Agency, Leo Burnett, LiquidThread (po 7) oraz GONG (6).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (14), Zenith (12) oraz EssenceMediacom (9).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5), Grupa Żywiec, ING Bank Śląski i McDonald’s (po 4), zaraz za nimi Allegro, BLIK, Grupa OLX oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (po 3).

Najwięcej nominacji jury konkursu przyznało w kategoriach Long Term (9) oraz po 7 w kategoriach Non-Profit, Public & Political Service oraz Relaunch & Defend. W kategorii 50+ nie wręczono żadnej nominacji.

Wszystkie nominacje zobaczyć można na stronie internetowej konkursu Effie.

Zobacz: Prezeska Empiku na czele Effie Awards Poland

Wręczenie nagród Effie w listopadzie

Nagrodzonych poznamy 5 listopada 2024 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

W tym roku zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2024 liczyć się będzie podwójnie, daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w nowym Rankingu Marketing Masters SAR. To zainaugurowana w tym roku nagroda dla marketerów za prowadzenie najbardziej skutecznych, kreatywnych i innowacyjnych projektów komunikacyjnych i biznesowych

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 marca 2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu - firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.

W ubiegłym roku na gali Effie Awards wręczono wręczono 70 nagród, z czego 5 złotych, 23 srebrne i 42 brązowe. Tytuł agencji roku otrzymała DDB Warszawa, agencji mediowej Starcom, a firmy roku McDonald’s.Nie przyznano nagrody Grand Prix

Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nominacje do Effie Awards. Najwięcej dla Starcomu i DDB Warszawa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tonie
26 kategorii konkursowych:) wiadomo
, kazdy musi coś wygrać🤣 niedlugo wam kampanii zabraknie
0 0
odpowiedź