“Kubuś Puchatek” liderem, drugi “Scooby - Doo”
Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.
Rozpowszechnianie płatne razem “Kubusia Puchatka” (Egmont Polska) w styczniu 2011 roku wyniosło 77 806 egz. i było o 8,8 proc. niższe niż w styczniu 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik “Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 68 397 egz. po spadku o 5,3 proc.
Trzecią lokatę zajęły “Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Ich rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. wyniosło 58 457 egz. Tytuł ten zyskał 8,6 proc.
Największy wzrost w rankingu zanotował zajmujący 10. miejsce “Power Rangers Magazyn” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 39,5 proc. do 28 666 egz. Najwięcej stracił natomiast lokujący się na 15. pozycji “Winx Club” (Media Service Zawada). Zanotował on spadek o 31,5 proc. do 24 189 egz.
Wirtualnemedia.pl | Rozpowszechnianie płatne razem | |
ZKDP | styczeń | |
Tytuł | 2011 | 2010 |
Kubuś Puchatek | 77 806 | 85 336 |
Scooby - Doo! | 68 397 | 72 241 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 58 457 | 53 843 |
H2O Wystarczy Kropla Magazyn | 55 575 | 60 173 |
Księżniczka | 52 117 | 46 848 |
Ben 10 Magazyn | 37 647 | 39 041 |
Magazyn Bakugan | 35 512 | 30 916 |
Czarodziejki Witch | 34 365 | 45 677 |
Hannah Montana | 30 990 | 36 050 |
Power Rangers Magazyn | 28 666 | 20 544 |
Spiderman Magazyn | 26 532 | 25 649 |
Hot Wheels | 25 394 | 25 534 |
Gormiti | 25 341 | - |
Świnka Peppa Magazyn | 25 168 | 26 435 |
Winx Club | 24 189 | 35 330 |
W zestawieniu ujęto 15 miesięczników dla dzieci, notowanych przez ZKDP, które w styczniu br. miały najwyższe rozpowszechnianie płatne razem.
Dołącz do dyskusji: “Kubuś Puchatek” liderem, drugi “Scooby - Doo”