Kubek Nescafe na wejściu do metro
6,5 mln osób wchodzi miesięcznie do głównej stacji metra przez ogromny, czerwony kubek
To doskonały przykład bardzo efektownej i jednocześnie efektywnej kampanii punktowej, którą zaplanował dom mediowy Universal McCann, przy współpracy z firmą Ströer - wykonawcą reklamy, dla firmy Nescafe.
Autorem tej oryginalnej kreacji outdoorowej jest Agencja McCann Erickson.
Konstrukcja wysoka na 6 m, długa na ponad 15 m o łącznej powierzchni 220 metrów kwadratowych. Nie sposób jej nie zauważyć, wchodząc do stacji metra Centrum czy jadąc rondem Dmowskiego.
Wykonanie jednej nietypowej reklamy zewnętrznej jest co prawda droższe niż wyklejenie standardowych tablic, ale rezultaty mogą być naprawdę zaskakujące, bo przecież ilość nie zawsze świadczy o jakości. Kreacja outdoorowa kubka spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Nietypowe kreacje outdoorowe powodują szeroki odzew społeczny i budują dodatkowe publicity dla marek wykorzystujących tego typu rozwiązania - informuje w komunikacie nadawca.
Dołącz do dyskusji: Kubek Nescafe na wejściu do metro