SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów i wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja

Najnowszą serię programu „Kuba Wojewódzki” oglądało średnio 1,21 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż talk-show gromadził rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 11,17 mln zł. Wiosną 2017 roku stacja pokaże kolejną edycję produkcji.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 21. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Oglądało je średnio 1,21 mln osób, co zapewniło stacji 13,22 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 17,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,41 mln widzów, który został wyemitowany 4 października br. (gościli w nim zespół Mig i Anna Starmach). Drugim pod względem popularności okazał się odcinek z 11 października z udziałem Agnieszki Chylińskiej i Kajetana Kajetanowicza. Trzecie miejsce zajął odcinek z 18 października z udziałem Andrzeja Chyry i Marcina Różalskiego.

Widownia trzech topowych odcinków „Kuby Wojewódzkiego 21"

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-10-2016

22:31:28

23:28:15

1 408 826

15,50%

11-10-2016

22:33:54

23:32:32

1 398 195

13,11%

18-10-2016

22:30:23

23:31:03

1 340 414

13,96%

W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o 60 tys. osób. Wówczas produkcja gromadziła przed telewizorami średnio 1,15 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,67 proc. w 4+ oraz 15,86 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przełożyło się na 11,95 proc. udziału. Trzecia była TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne; 10,73 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Chodzi o pieniądze”, „Firmowe ewolucje” i filmy; 5,04 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki 21

1 206 395

13,22%

726 844

17,02%

926 849

15,28%

Polsat

1 090 441

11,95%

636 723

14,91%

864 643

14,25%

TVP2

979 037

10,73%

330 852

7,75%

556 384

9,17%

TVP1

460 326

5,04%

190 742

4,47%

289 899

4,78%

Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 11,17 mln zł. Dla porównania, 19. sezon z reklam przyniósł 11,67 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna edycja show Wojewódzkiego na antenie TVN pokazywana będzie od lutego 2017 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał widzów i wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Lepsze były białe kanapy :)
odpowiedź
User
telewidz
Co to za pomysł, żeby przerywać emisję programu na koniec roku, by za chwilę znowu ją wznowić już jako nowy sezon? Dawniej czegoś takiego nie było. Na wakacje jest to samo. Potem mamy takie kwiatki, że przez rok emituje się dwa lub trzy sezony programu lub serialu. Jakiś absurd.
odpowiedź
User
NieRóg
Coraz częściej dochodzę do wniosku, że badania oglądalności to zwykła manipulacja. W cudowny sposób Wojewódzkiemu przed końcem serii podskoczyła oglądalność? Przez cały sezon przecież spadała. Mam uwierzyć, że niekoniecznie popularni i dowcipni goście - zapraszani do ostatnich odcinków - stoją za tym niespodziewanym sukcesem? Sprawa jest prosta. Zrobił się szum medialny w związku z rzekomym zdjęciem Wojewódzkiego z anteny, bo oglądalność słaba, bla bla bla. Następnie oglądalność podskoczyła i Eureka! Znów jest na topie. Głupi reklamodawcy nabiorą się na te bzdety i zapłacą więcej za lokowanie produktu. Program dawno stracił świeżość - podobnie jak prowadzący. Młodość zresztą też.
odpowiedź